یکشنبه ۱۸ شهریور ۱۴۰۳ |۴ ربیع‌الاول ۱۴۴۶ | Sep 8, 2024
سید عبد الله غریفی بحرین

حوزه/ عالم برجسته بحرینی طی سخنانی، بر ضرورت پاکسازی زندان ها و آزادی تمامی زندانیان سیاسی و عقیدتی برای برقراری ثبات در کشور تأکید کرد.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، آیت الله سید عبدالله الغریفی عالم برجسته بحرینی طی سخنانی در مسجد امام صادق (علیه السلام) در منطقه "القفول" منامه، بر ضرورت پاکسازی زندان ها و آزادی تمامی زندانیان سیاسی و عقیدتی برای برقراری ثبات در کشور تاکید کرد.

وی افزود: ما از اقدام آزادی تعدادی از بازداشت شدگان که گامی در جهت ایجاد ثبات بیشتر و ایجاد اعتماد بین مردم و دولت است، کمال قدردانی را داریم و ما منتظر آزادی بیشتر هستیم و تا زمانی که مقاصد و نیت های صادقانه وجود دارد، موضوع دشوار نیست.

این عالم بحرینی گفت: محبت و دوستی، گزینه مورد نظر است و این امید بزرگ باقی می ماند که زندان ها خالی شوند و همه زندانیان آزاد شوند تا شادی وارد هر خانه شود.

وی افزود: اینگونه است که همه اراده های خیر در جهت خدمت به این کشور خوب قرار می گیرد، گزینه های خوب فعال می شود، فضا ها پاک می شود و همه گرفتاری ها پایان می یابد تا زمانی که منافع این ملّت و منافع این کشور، مسیر صادقانه و هدف خالصانه همگی را تشکیل دهد.

آیت الله غریفی تاکید کرد: امّت اسلامی و عربی در این مرحله تاریخی چالش‌های بزرگی را پشت سر می‌گذارد که توسط نیروهای توطئه‌کننده علیه این امّت طراحی شده است و در رأس آن صهیونیست‌هایی هستند که در قلب امّت کاشته شده‌اند و رعب و وحشت ایجاد کردند و هزاران قربانی از میان زنان، کودکان، جوانان و بزرگسالان به جای گذاشتند و ارزش‌ها، آرمان‌ها و رحمت و کرامت در قاموس آنها معنی ندارد.

این عالم بحرینی خاطرنشان کرد: رژیم صهیونیستی هر روز مرتکب جنایاتی می شود که بشریت را شرمنده می کند و هر روز جان انسان ها از بین می رود، عبادتگاه ها ویران می شود و موسسات نابود می شوند و جهان همچنان نظاره گر است، سازمان های حقوق بشر کجا هستند؟ فریادهای عدالت خواهی و وجدان جهانی و ارزش ها و آرمان ها کجاست؟

آیت الله غریفی اعلامیه وقیحانه و سرکشانه صهیونیست ها مبنی بر ساخت کنیسه یهودی در صحن های مسجد الاقصی را محکوم کرد و آن را اهانت به جهان عربی و اسلامی دانست که در مقابله با این رژیم غاصب، موضع یکپارچه و متحد ندارند.

ایشان بر نیاز امت اسلامی و ملت های آن به فریاد امام حسین (علیه السلام)، فریاد سرافرازی، عزت، سربلندی و جوانمردی تاکید کرد و افزود: صدای عاشورا در میان مجاهدان غزه، قدس و تمامی فلسطین قوت گرفته است.

آیت الله غریفی ادامه داد: این همان چیزی است که صهیونیست ها را با وجود تمامی کشتار ها، قتل عام ها، آواره کردن ها و نابود کردن ها، به وحشت می اندازد.

ایشان در پایان تصریح کرد: فریاد فریاد امام حسین (علیه السلام) تمام تاریخ را فرا گرفته و استواری و شجاعت آفرید و گزینه های باطل را بدون خشونت و افراط و تفریط سرنگون کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha